Є щось неймовірно приємне в тому, щоб лежати на дивані в неділю і читати улюблений журнал - ритуал, який важко замінити. Журнали ніколи не вийдуть з моди. Більшість із нас завжди повертаються до того, щоб перегортати ці наповнені красотою сторінки та отримати поради стосовно моди чи стилю життя (не забути про колонки знаменитостей). Хоча є купа нових видань, але деякі залишаються навічно відомими та їх неможливо замінити. Ми склали список найкращих журналів по всьому світу, які завжди в ТОП і продовжують роботу не дивлячись нінащо.
1) VOGUE
Це, мабуть, найвідоміший модний журнал у світі - він очолює всі хіт-паради. Vogue вперше вийшов у 1892 році як щотижнева газета, яка поступово перетворилася на модний журнал. У 1909 році його перейняло видавництво Condé Nast Publications, яке зосередилося на жінках. Вона почала ставати все більшою (незважаючи на те, що вона одностатева), охоплюючи безліч колонок для жінок. Анна Вінтур, яка взяла його у 1988 році, стала поворотною історією для Vogue. Маючи мільйонів передплатників і охоплюючи 23 країни, він продовжує диктувати світ моди та його тенденції.
2) ELLE
Французький журнал, який був започаткований у 1945 році з виключною увагою до жіночої моди. Це означає «вона» французькою. Через кілька років після видавництва вона започаткувала гасло кампанії, яке перекладалося на «Якщо вона читає, вона читає Elle», що набуло популярності й повільно перетворило її на гіганта, яким є сьогодні. Почавши в Сполучених Штатах, Еllе зараз видається в 44 країнах з акцентом на моді та інших речах, що цікавлять жінок.
Започаткований у 1862 році, є першим американським журналом про моду, орієнтованим на вищий середній клас, публікуючи вишуканий, інформативний і провокуючий на роздуми контент. Від останніх тенденцій і показів на злітній смузі до оновлень моди як у повсякденному стилі, так і в моді, редакція висвітлює захоплюючий контент. Він перейшов із щотижневого видання до щомісячного журналу, а тепер у блоги та інші цифрові платформи. Штаб-квартира у Нью-Йорку, журнал видається в 32 країнах.
Широко відомий як "COSMO", залишається вірним своїй назві, публікуючи всюди контент, орієнтований на жінок. З 64 міжнародними виданнями, опублікованими в 35 країнах і 110 мовами. COSMO є справді глобальним. Він почався як сімейний журнал у 1886 році, а до 1960-х повільно перетворився на журнал про стиль життя. У 1965 році журнал змінив обличчя, і в 1965 році його взяла Хелен Герлі і публікувала новаторський контент, пов'язаний з модою, сексом, стосунками, фемінізмом і всім, що вважалося табу. Темою журналу став «Веселий безстрашний фемінізм». Бренд поширився блискавично і почав злітати з трибун, як ніхто інший – і продовжує це робити.
5) MARIE CLAIRE
Евелін Прувост, легенда індустрії моди, заснувала Marie Claire у 1937 році, щоб досліджувати її ненаситну цікавість до культури та способу життя. Вона завоювала читачів із самого початку, оскільки її перше видання було продано понад півмільйона примірників, а друге подвоїло кількість. Журнал не лише розповідав про моду, тенденції, культуру та мистецтво, а й був голосом жінок у часи, що швидко змінюються після Другої світової війни. Це об'єднало моду та відповідальну журналістику та зацікавило людей. З тих пір він продовжує зростати і зараз поширюється в 35 країнах і 24 мовами.
Отже, історично журнали були і залишаються остаточним модним путівником. Сьогодні вони все ще мають велику силу у виборі моди, але все ж втратили певний вплив через соціальні мережі та впливових людей. Ось чому важливо підтримувати ці надзвичайно працьовиті компанії, які продовжують щодня доносити нові тенденції, плітки та останні новини моди. В нашому додатку Journals.ua більше 1000 журналів на будь-який смак, зручний інтерфейс та цікаві статті. Завантажуйте, купуйте та будьте в курсі всіх подій разом з нами! І пам'ятайте, вибираючи цифрову пресу, ви бережете природу і навколишнє середовище.