Прообраз сучасних газет і журналів з'явився набагато раніше, ніж багато хто з нас вважає. На початку 9 століття нашої ери китайці винайшли найскладніший і багато в чому невиправданий метод тиражування - інформація майбутньої газети вирізувалась на дерев'яній дощечці, потім поверхню дощечки змащувалась тушшю, а на папері робилася необхідна кількість відбитків. При цьому творці таких газет настільки сильно вимотувалися, потіли і навіть плакали, що результат визнано необґрунтованим і від садистської преси китайський народ досить швидко відмовився. Та й коштувала одна така газета, швидше за все, як невелике провінційне село.
Подробнее »За даними багатьох зарубіжних досліджень, за останні п'ять років середній вік читачів тематичних глянсових журналів збільшився на 5 років. Цей показник досить вигідний видавцям, оскільки доросла аудиторія найчастіше є більш платоспроможною, але це своєю чергою служить прекрасним аргументом при залученні рекламодавців на сторінки видань.
Подробнее »За численними опитуваннями, приблизно 86 відсотків власників смартфонів готові дивитися рекламу в електронній пресі в обмін на безкоштовний доступ до самих видань. Подібний механізм існування електронної преси є цілком життєздатним і набирає обертів з кожним роком. У 2012 році частка цифрової реклами вже перевалила за позначку 17 відсотків від загальних рекламних бюджетів по всьому світу.
Подробнее »В Індії видається газета The Times of India, яка належить англійським інвесторам. Так ось це видання є найбільшим друкованим англійським виданням у світі. Щодня цю газету читають понад 2,7 мільйона людей. Схоже, колишня колонія продовжує приносити Англії прибуток.
Подробнее »