Загрузка страницы...
Электронные журналы, газеты и книги в лучшей библиотеке Journals.ua
  • (044) 495-75-87
  • Цены в грн.
    • Гривнах
    • Рублях
    • Евро
    • Долларах США
    • uk
    • ru
    • en
    • de
    • fr
    • Только электронные журналы
    • Доступ к архивным номерам
    • Делись подпиской с родными

    « Последние новости

    Збій у роботі соцмереж

    Люди у всьому світі через збій в роботі популярних соцмереж втратили зв’язок зі своїми сім’ями, пацієнти були відрізані від лікарів, а уряди не змогли спілкуватися з громадянами, коли соціальні медіа та інструменти обміну повідомленнями Facebook не працювали майже шість годин.

    Для інших сервісів, що торкнулося WhatsApp та Instagram, було менш серйозним та багато людей зверталися до Twitter, щоб поскаржитися на втрату доступу до звичних засобів спілкування.

    Але інцидент, який Facebook звинуватив у внутрішньому технічному питанні, виявив залежність від інструментів соціальних медіа у повсякденному житті та домінування Facebook, зокрема.

    Відомо, що на "мільярди користувачів" вплинуло те, що "послуги були повністю офлайн".

    Країна з найбільшою кількістю користувачів Facebook (понад 340 мільйонів) - це Індія, де WhatsApp (майже 490 мільйонів) є важливим інструментом для особистого та ділового спілкування. Платформи використовуються для реклами та продажу продуктів безпосередньо клієнтам, і вважається, що тисячі індійських компаній втратили продажі у цей проміжок часу і люди не могли замовляти продукти чи інші речі першої необхідності.

    У Бразилії WhatsApp використовують урядовці та навіть освітня система - студенти можуть отримати результати іспитів, наприклад, за допомогою служби обміну повідомленнями.

    Також, постраждали підприємства Мексики, країни по всій Європі потерпіли, це призвело до закликів чиновників до посилення регулювання заходів щодо запобігання встановленню монополіями технологічних гігантів, потребують "чесної конкуренції" та "посилення зв'язків".

    Замість того, щоб намагатися відновити системи та структуру Інтернету, потрібно покращити спосіб його використання для зберігання та обміну даними або ризикувати більшими масовими відключеннями в майбутньому.

    Інтернет став занадто централізованим, тобто там, де надто багато даних надходить з одного джерела. Цю тенденцію потрібно змінити в системах, які мають кілька вузлів, щоб ніхто не зміг зупинити роботу служби.

    Хоча значні перебої в Інтернеті впливають на життя та бізнес користувачів, вони, в кінцевому підсумку, також можуть допомогти підвищити стійкість Інтернету та підключених до нього веб-служб.

    Наприклад, за оцінками Forbes, Facebook втратив 66 мільйонів доларів ( 48,5 мільйонів фунтів стерлінгів) під час шестигодинного відключення від призупинення чи відтоку рекламодавців на сайті. Така втрата, ймовірно, зосередить увагу керівників вищої ланки на тому, щоб запобігти цьому повторенню в майбутньому.

    27 Октября 2021

    Збій у роботі соцмереж

    Партнеры