Загрузка страницы...
Электронные журналы, газеты и книги в лучшей библиотеке Journals.ua
  • (044) 495-75-87
  • Цены в грн.
    • Гривнах
    • Рублях
    • Евро
    • Долларах США
    • uk
    • ru
    • en
    • de
    • fr
  • « Последние новости

    Як допомогти роботодавцям управляти своїми колегами під час карантину?

    У таких великих містах, як Нью-Йорк та Сан-Франциско, офіси все ще працюють на рівні менше 50% від їхньої можливості до пандемії. Кілька компаній зараз використовують програмне забезпечення, розроблене для того, щоб допомогти їм перетасувати співробітників, запланувати зустрічі, скласти офісні гарячі точки та підтримувати безпечну відстань серед колег, які прагнуть покинути будинок для багатоповерхівки.

    Для цієї функції існує здоровий ринок. Більше 80% своїх доходів цього року спрямовуються компаніями, які шукають способи жонглювання персоналом, щоб вони могли безпечно відкрити роботу. В даний час п’ятдесят підприємств використовують платформу Maptician, яка дозволяє роботодавцям тримати своїх персональних працівників якомога соціальніше віддаленими та виявляє зони високого ризику передачі, такі як: парти, розташовані занадто близько, вузькі доріжки та закриті конференц-зали. Карти офісу також чутливі до часу, а це означає, що компанії можуть використовувати їх як форму відстеження контактів: Якщо хтось із офісів повідомляє про позитивний тест Covid-19, колеги можуть зайти на карту і перевірити, чи були вони коли-небудь сидячи неподалік.

    Саме тут технології дозволять компаніям, а що важливіше, своїм працівникам, почуватися в безпеці. Maptician - це не єдине в світі програмного забезпечення, інші компанії створили власні інструменти для керівництва процесом відновлення роботи. Можливо, жодне програмне забезпечення для управління працівниками не могло повністю запобігти цим зараженням. Але кілька роботодавців виявили, що технологія може допомогти їм слідувати безпечним протоколам відновлення. 

    Все ж ми знову і знову повертаємося до зручних інноваційних електронних девайсів, які більш логічні, цікаві, корисні та спрощують нам життя для ефективного управління особистого/робочого часу. Заміна сотні газет та журналів, які дуже швидко стають непотрібними, на електронну підписку з Journals.ua означає зручність, економію коштів, ресурсів, місця, а головне – беззаперечний внесок у поліпшення екологічної ситуації!

    Не забувайте завантажувати наш додаток та читати усі найрізноманітніші видання.

     Фото взято від Maptician

    З повагою,

    Команда Journals.ua


    2 Ноября 2020

    Як допомогти роботодавцям управляти своїми колегами під час карантину?

    Партнеры