Голова компанії PlayboyEnterprises Бен Кон повідомив про припинення випуску друкованої версії журналу, яка публікувалася протягом 66 років. Останнім друкованим випуском стане весняний номер 2020 року.
У своєму листі Бен Кон говорить, що наразі бренд Playboy є більш успішним, ніж будь-коли раніше, його аудиторія колосальна, щороку вона сягає сотень мільйонів прихильників. За останній рік кількість підписників в Instagramзросла на 4 мільйони, за останні 6 місяців на 50% підвищилася залученість користувачів, на 30% збільшилася кількість підписок на відео.
Проте нікого не дивує, що звички у читачів засобів масової інформації змінюються, і в той час як на цифрових платформах історіями, які створює видання, насолоджуються мільйони, контент друкованих випусків потрапляє до рук лише незначної частини шанувальників.
Він також пояснив, що на остаточне ухвалення такого рішення значно вплинула ситуація пандемії коронавірусу COVID-19 і всі труднощі, пов’язані з нею. Команда видання уже раніше обговорювала питання, як змінити формат друкованої версії, аби вона краще відповідала тому, чого хочуть сучасні читачі, і як брати участь у культурному дискурсі і взаємодії з читачем щодня, а не лише кожні три місяці. Тому перехід усього контенту на цифровий формат став оптимальним рішенням.
Бен Кон зазначив, що 2021 року планується часткове повернення друкованих пропозицій у нових інноваційних форматах.
Як ми можемо спостерігати, вектор розвитку друкованих засобів масової інформації впевнено продовжує змінюватися на онлайн-спрямування: електронні журнали та газети. Портал електронних видань Journals.ua, який вміщує головну періодику країни, відповідає на всі виклики і потреби сьогодення, даруючи користувачам унікальну можливість читати улюблені журнали та газети онлайн.
До того ж, заміна стосів газет та журналів, які дуже швидко стають непотрібними, на електронну підписку з Journals.ua означає зручність, економію коштів, ресурсів, місця, а крім того - свідомий вибір на користь довкілля.