XXI століття характеризується глобальним переходом всеможливих ресурсів на онлайн площину, що означає можливість читати журнали онлайн, мати доступ до електронних версій видань, книг чи навчальних курсів. У світі, де увага і час користувача є основною метою онлайн платформ, важливим є виокремити найсуттєвіше, аби зацікавити читача і затримати якомога довше.
З метою розширення спектру функцій та задля повернення у перші лави бізнесу із надання новин компанія Facebook впроваджує окрему новинну вкладку, яка показуватиме матеріали провідних медіа-організацій. До того ж, функції нового розділу дадуть можливість конкуренції із новинними сервісами таких компаній, як Apple і Google.
Соцмережа Facebook тримала лідируючі позиції у забезпеченні новинами до зими 2018 року. Спад розпочався після зміни алгоритму показу публікацій, коли в пріоритет було винесено пости членів сім'ї та друзів.
Про запуск новинного сервісу на Facebook повідомив Washington Post з посиланням на джерела.
Вкладку формуватимуть на основі новин від близько 200 видань, серед яких New York Times, Washington Post, Wall Street Journal, Business Insider, BuzzFeed News і багато місцевих медіа. Деяким виданням будуть платити за публікацію новин з їхнього ресурсу.
Керуванням контенту нової вкладки частково буде займатися команда редакторів, які відбиратимуть головні новини. Проте здебільшого генерувати публікації будуть спеціальні комп'ютеризовані алгоритми. Вони пропонуватимуть матеріали відповідно до інтересів користувачів. У вкладці будуть висвітлені такі теми як технології, політика, охорона здоров'я, спорт, розваги.