Завантаження сторінки...
Електронні журнали, газети та книги у найкращій бібліотеці Journals.ua
  • Тільки електронні журнали
  • Доступ до архівних номерів
  • Поділися підпискою з рідними

« Останні новини

Перспективи ринку електронних видань Інтерв'ю з Головним редактором журналу All Retail Ігорем Гуглей

-Чому ви вирішили видавати електронні версії видання?


- Ринок роздрібної торгівлі донедавна висвітлювався виключно за допомогою спеціалізованих веб-ресурсів та деяких друкованих видань. У певний момент ми побачили потребу ринку отримання систематизованої інформації в "цифрі".

Спочатку журнал All Retail не був комерційним проектом і мав вигляд електронного дайджесту найбільш значущих новин за календарний місяць. У процесі роботи ми побачили реальну зацікавленість своєї цільової аудиторії у подібному контенті та доповнили його ексклюзивною інформацією про ринок роздрібної торгівлі – аналітичними оглядами, інтерв'ю, інфографікою тощо. У результаті наприкінці 2011 р. дайджест трансформувався у повноцінний журнал. Він має свій підписний індекс, стандартизовані рубрики, команду журналістів (штатних та позаштатних).

За великим рахунком при підготовці випусків журналу використовується наш попередній досвід роботи в секторі роздрібної торгівлі. Крім того, ми надаємо можливість висловитись на його сторінках безпосереднім учасникам ринку.

- Як ви вважаєте, яка частина вашої аудиторії читає видання в електронному вигляді?

– Оскільки наш журнал виходить виключно в електронному вигляді – значить більшість наших передплатників читають його на своїх цифрових носіях. Бувають випадки, коли керівники деяких компаній просять своїх секретарів роздрукувати All Retail на папері – але це, скоріше, виняток, ніж правило.


- Що думає рекламодавець про перехід видання до «цифри», адже тепер усередині журналу можна розміщувати відеорекламу?

- Наші чинні передплатники вже давно звикли до думки, що сьогодні найефективніше працювати з цифровими ЗМІ. Складніше переконувати потенційних замовників: у народі ще є стереотипи про некомпетентність електронних ЗМІ, а також бажання помацати журнал руками.

Одна з головних причин, чому деякі компанії відмовляються підписуватися на наш журнал, звучить приблизно так: "Навіщо купувати те, що і так можна безкоштовно знайти в Інтернеті". Своєю роботою ми доводимо протилежне: більшість інформації, що публікується в журналі, - це ексклюзивні дані, і на нашому сайті чи в інших ЗМІ вони у відкритому доступі не публікуються.

Але в цілому наш список клієнтів, що росте, говорить сам за себе - такі компанії, як, наприклад, "АТБ-маркет", Auchan, "Епіцентр", WOG, Carlsberg, Colgate-Palmolive або Smart Holding можуть самі висловити свою думку про наше видання. Загалом сьогодні наш журнал читає більшість найбільших торгових мереж України, а також FMCG-компанії, логісти, девелопери та ін. При цьому кількість передплатників від компанії-замовника необмежена: журнал розсилається нами на імейли всіх співробітників компанії, які забажають його отримувати.

Про розміщення у нашому журналі відео реклами ми ще не думали, але розглянемо доцільність цього у майбутньому.


- Яким чином Ви реалізуєте та просуваєте Ваші електронні видання?

- Наш головний майданчик, що повідомляє про журнал All Retail - це веб-портал про роздрібну торгівлю www.allretail.ua. Крім того, наше видання регулярно підтримує спеціалізовані конференції та форуми на тему роздрібної торгівлі.

Реалізацією електронного журналу All Retail займається безпосередньо наша редакція, деякі передплатні агенції, а також портал online-видань Journals.Ua.

- Наскільки ринок електронних видань може бути затребуваним у майбутньому?

- Думаю, це неоране поле для розвитку. Це насамперед підтверджують загальносвітові тренди. Так чи інакше - але видавничий бізнес в Україні прямуватиме шляхом використання платного контенту. При цьому на перший план виходитимуть спеціалізовані видання – зі своєю цільовою аудиторією та компетентною інформацією.

19 Декабря 2017

Перспективи ринку електронних видань Інтерв'ю з Головним редактором журналу All Retail Ігорем Гуглей

Партнеры