Завантаження сторінки...
Електронні журнали, газети та книги у найкращій бібліотеці Journals.ua
  • Тільки електронні журнали
  • Доступ до архівних номерів
  • Поділися підпискою з рідними
Cosmopolitan в Україні №4 04/2015

Cosmopolitan в Україні

№4 04/2015

Електронна версія

Придбати поточний номер! Ціна за номер:
15.00 грн.

  • Періодичність: щомісячний
  • Сторінок: 156

Cosmopolitan – стиль життя для мільйонів яскравих, впевнених у собі, амбітних дівчат із почуттям гумору. Cosmo надихає, радить, розповідає про сексуальність, кохання, стосунки, самореалізацію, кар'єру. Статті про красу, моду, розваги, подорожі та про все, що цікавить молодих та енергійних читачок. Концепція журналу єдина у світі, але реалізується з урахуванням особливостей кожної країни. Сьогодні Cosmopolitan - це 63 редакції по всьому світу, журнал видається 32 мовами, поширюється у більш ніж 100 країнах і є найбільш продаваним та динамічним журнальним брендом у світі.

 

Читайте в номере "Cosmopolitan в Украине №4"

Сила естественности Красотка, супермодель, бизнес-вумен Джесс Харт гораздо больше, чем просто мировая знаменитость
Она рассказала Cosmo о нью-йоркской жизни и новом вдохновляющем проекте. в Лос-Анджелесе 8 вече- ра, мы с Джесс разговариваем в ее гостиничном номере. “Я обожаю отели, - говорит она. - В детстве я почти не бывала в них. И когда приходилось останавливаться в гостинице, это было так волнующе...” Воспитанная матерью-одиночкой в Мельбурне, 28-летняя супермодель прошла длинный путь от простой австралийской девчонки до участницы международных показов брендов H&M, Guess, Gap – и попала в круг избранных.... 
Поyжинаем вместе? От такого предложения невозможно отказаться. 
Оружие этого парня – харизма рок- звезды и мягкий взгляд... За роль дрэг-куин в “Далласком клубе покупателей” он получил “Оскара”. Джаред Лето умеет интриговать, и в него невозможно не влюбиться.... В FACEBOOK как на работy 
Для чего нужен бренд имени себя? В 2001 году бывшая участница группы Spice Girls Виктория Бекхэм в своей автобиографии поделилась сокровенными планами на будущее: стать настолько же известной, как стиральный порошок Persil Automatic. Большая часть мира мысленно покрутила пальцем у виска за сравнение себя с бытовой химией, но Виктория не шутила, а говорила умные вещи. А именно то, что хочет быть такой же известной, как бренд, то есть фактически стать брендом самой....

Докладніше читайте на сторінках журналу...

Придбати поточний номер

 

Останні номери

Також вам можуть бути цікаві...

 

Партнеры