№8 10/2013
Придбати поточний номер!
Ціна за номер:
24.00 грн.
Переглянути всі випуски журналу »
FOOD UA. Продукти України» – спеціалізований інформаційно-аналітичний журнал для керівників компаній, топ-менеджерів, які працюють у харчовій промисловості. У кожному номері: у рубриці Бізнес-Новини: - прес-анонси компаній, основні події продуктового ринку України, новини галузі. у рубриці Аналітика, Прогнози, Коментарі: - детальний аналіз роботи всіх секторів української харчової галузі, експертні оцінки, моніторинг та прогноз розвитку продовольчої індустрії України на підставі держстатистики та аналітики, зібраної нашим спеціальним департаментом. у рубриці Маркетинг & Продажі – відповіді на ключові питання: як працює той чи інший маркетинговий інструмент, наскільки ефективний він для певного ринку, скільки необхідно витратити на промо-акцію, як її необхідно грамотно провести, який ефект і через який проміжок часу можна очікувати, помилки, на яких варто повчитися. у рубриці Інвестиції & Фінанси в харчовій промисловості – провідні вітчизняні та зарубіжні консалтингові компанії, що надають послуги в галузі аудиту, юридичного та фінансового супроводу, діляться досвідом та методиками. Тут матеріали щодо ефективності фінансових інструментів: лізинг, кредит, факторинг, управління активами, інвестиційні фонди.
FOOD UA. Продукти України. №4 12/2019
FOOD UA. Продукти України. №3 08/2019
FOOD UA. Продукти України. №2 06/2019
FOOD UA. Продукти України. №1 03/2019
FOOD UA. Продукти України. №8 02/2019
ДентАрт (українською мовою) №3 09/2024
ДентАрт (російською мовою) №3 09/2024
Перевізник бюлетень №1 01/2022
Les Nouvelles Esthetiques Україна №6 12/2021
Світ продуктів №6 12/2021
Світ упаковки №4 12/2021
Drinks plus №8 10/2021
Guide to Good Wine №38 07/2021
Мистецтво манікюру №2-4 12/2020
All Retail №110 11/2020
FOOD Technologies & Equipment. Пищеві технології та обладнання №4 12/2019
Меблеве діло №1 02/2018
Транспорт №2 02/2018
Всеукраїнський науково-популярний журнал "Сад, виноград і вино України" №3-4 12/2016
Ігри та іграшки. Гід №2 09/2016