№12 12/2014
Придбати поточний номер!
Ціна за номер:
40.00
Переглянути всі випуски журналу »
Єдине спеціалізоване видання для суб’єктів первинного фінансового моніторингу. Багато установ здійснюючи фінансовий моніторинг так і не знають де й коли появилося таке поняття як фінансовий моніторинг. Як розвивався фінансовий моніторинг в світі та як приєдналася до цієї програми Україна. Здійснення фінансового моніторингу операцій в рамках протидії відмиванню (легалізації) доходів, одержаних злочинним шляхом. Торговці цінними паперами: практика та досвід фінансового моніторингу. Фінмоніторинг в банку: організація і виконання. Ризики FATF в системі моніторингу фінансових установ. Управлінський аналіз в банку: практичне застосування.
НОВИЙ ЗАКОН ПРО ФІНМОНІТОРИНГ: ЩЕ ОДИН КРОК ДО МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ
14 жовтня 2014 року Верховна Рада України прийняла у другому читанні та в цілому Закон України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" No1702-VII, який набуває чинності з 7 лютого 2015 року (далі — Закон No1702). Після його вступу в силу втрачає чинність попередній Закон України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" від 28 листопада 2002 року No249-IV.
Закон No1702 спрямований на забезпечення реалізації положень нових міжнародних стандартів в сфері протидії відмиванню коштів та боротьби з фінансуванням тероризму та прийнятий на виконання домовленостей з Міжнародним валютним фондом та з урахуванням пропозицій до національного законодавства експертів Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму (FATF). Законом No1702 комплексно удосконалено національне законодавство в сфері фінансового моніторингу...
РЕЄСТРАЦІЇ ФІНУСТАНОВ-2014
Фінансові кризи, що мають погану властивість періодично повторюватися, виявляють неспроможність регуляторів фінансового ринку в повній мірі врівноважувати ризики та забезпечувати його учасників інформацією, необхідною для прийняття ефективних рішень. Для виправлення ситуації у багатьох країнах удосконалюються форми, методи та інструменти державного регулювання інформаційної складової фінансових ринків. Одним із елементів формування базису фінансових ринків виступають державні реєстри фінансових установ. Вони виконують низку важливих функцій в інформуванні як споживачів фінансових послуг, так і партнерів по бізнесу.
Питання чіткого, своєчасного та повного формування, внесення змін і використання державних реєстрів має важливе практичне значення. Необхідність включення до відповідного державного реєстру є однією з вимог щодо входження фінансової установи на ринок. Правила включення або виключення з державного реєстру фінансових установ є важливою частиною державного регулювання фінансових ринків...
Докладніше читайте на сторінках журналу...
Фінансовий моніторинг №11-12 12/2020
Фінансовий моніторинг №7-8 07/2020
Фінансовий моніторинг №9-10 10/2020
Фінансовий моніторинг №6 06/2020
Фінансовий моніторинг №3 03/2020
Економіка.Фінанси.Право. №10 10/2024
Новий час країни №7 02/2022
Влада та гроші №1-2 01/2022
Гроші №12 12/2021
Фінансові послуги №2-3 09/2021
Управління фінансами №9 09/2020
Financoff №2 02/2020
Особистий рахунок №1 01/2019
Гроші №3 02/2019
Приватний підприємець газета №24 12/2018
Економіка України. (російською мовою) №9 11/2018
Економіка України. Українською мовою. №9 10/2018
Економіка України №7 07/2018
Економіка України №5 05/2018
Купуймо разом. Спецвипуск "Власний бізнес" №2 09/2015